1 augustus 2016

Country Calendar BOM - Augustus


Goedemorgen!
Kun je het geloven dat het alweer augustus is? Ligt het aan mij of vinden jullie ook dat het zo snel gaat? Wat heb ik het afgelopen weekend genoten van het heerlijke weer! De Guldenroede staat in bloei en het een drukte van jewelste. De bijen van de buurman vliegen af en aan om nectar om te zetten in heerlijke honing. Vlinders heb ik ook al veel gezien, vooral in Frankrijk, daar zaten hele grote. Op het Country Calendar blokje van deze maand zit er ook een. Je vindt hem op onze website bij de Freebies.
Veel plezier!

Good morning!
Can you believe it's August already? Is it just me or does time fly by? I did enjoy the beautiful Summer weather last weekend! The Goldenrod in our garden is in full bloom and our neighbour's bees are flying on and off to get nectar for their delicious honey. I did see many butterflies as well, especially in France, where there were really big ones. There's also one on this month's Country Calendar block. You can find the pattern in the Freebie section on our website.
Happy stitching!

2 opmerkingen:

Truus zei

Gezellig dat jullie weer thuis zijn en het blok van de maand is leuk. Ook hier bloeit de gulden roede en ik heb een paar takken binnen in een grote vaas gezet. Alleen moet ik Josie bij de vaas weg houden want je kunt zo lekker op de blaadjes kauwen met alle gevolgen.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Ellie's Quiltplace zei

@ Truus: Zijn de blaadjes giftig? Ik zet nooit bloemen binnen, Thijs knabbelt op alles... :o(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...