26 juni 2014

Er bovenop...


Thijsje zit graag bovenop mijn quilts. Zeker wanneer ik een foto wil nemen: ik hou de quilt kat-vrij, maar in die paar seconden die ik nodig heb om mijn camera te pakken, heeft meneer zich er al weer op gelegd.

Thijsje prefers to sit on top of my quilts. Especially when I want to take a picture, he manages to lay himself on top of the quilt in just the few seconds I need to take my camera.


"Thijs, wil je even opzij gaan? Ik wil de quilt aan de lezers van mijn blog laten zien". Maar hij beweegt geen milimeter, hij kijkt me zelfs een beetje boos aan, niet begrijpend waarom ik hem moet storen als hij probeert een dutje te doen. Dus voor nu zullen we het met een voorproefje moeten doen van de quilt. En, wordt het wat?

"Thijs, please move aside a bit. I want to show the quilt to the readers of my blog". But he won't move, he even seems a bit agitated, not understanding why I have to disturb him when he's trying to sleep. So for now, only a little sneak peek. Hope you like it!


Trouwens, er is een foutje geslopen in de openingsuren voor de 'Seizoensafsluitig' bij The Log Cabin. De juiste uren zijn: vrijdag 11 - 18 u en zaterdag 11 - 17 u. Tot dan!

By the way, there's a small error in my last posting: opening hours for the 'closing of the season' at The Log Cabin are Friday 11 - 18 h and Saturday 11 - 17 h. See you there!

10 opmerkingen:

Guusje, zei

Zo herkenbaar. Hier ook zo eentje die nodig overal bovenop moet liggen. Maar hij is prachtig wat ik zie.

Marguerite zei

Wat een eigenwijze kat. Maar dat gene wat we kunnen/mogen zien is heel mooi!

Nanske zei

Ja, inderdaad die kijkt best wel een beetje heel erg verstoord.
Soms zijn dat echte mottebollen,he.
Onze Ollie is er net zo eentje.
En je stoel inpikken dat kan die ook zo goed.
Je quiltje is alvast heel geslaagd...
Vele groetjes.

Ineke zei

Thijsje heeft groot gelijk, het is ook iets heerlijks om er op te liggen!

Liefs, Ineke

Truus zei

Heerlijk een kat op je quilt en zo te zien goedgekeurd!Doet mijn Josie ook,maar Winnie zal het nooit doen.
Mooie kleuren voor je quilt.
Goed weekend en gezellige zaterdag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Truus zei

Heerlijk een kat op je quilt en zo te zien goedgekeurd!Doet mijn Josie ook,maar Winnie zal het nooit doen.
Mooie kleuren voor je quilt.
Goed weekend en gezellige zaterdag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Carin zei

Die Thijs toch !
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag, was weer gezellig om je te zien vandaag !
En bedankt voor het superleuke patroontje.

Anoniem zei

Hoi Ellen,

Gelukkige verjaardag!
Ben vandaag naar The logcabin geweest,leuke winkel en veel mooie stofjes!!! Ga er zeker nog langs.
Bedankt voor het schattige patroontje
Groetjes Christine

Anoniem zei

Hiep hiep hoera !!!!! Van harte proficiat, liefs Charlotte

Céleste zei

";^!!Happy Birthday Ellen!!;:
de grooosses bises de France :-*
Céleste
ps: your quilt is beautiful..as usual!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...